donderdag 2 december 2010

Donderdag 2 December

Vanmorgen al vroeg wakker [07.30] als eerste de laptop aangezet en de blogs die we volgen en op het gemakkie de krant gelezen en er gelijk achter gekomen dat het nog koud is in Nederland.
Maar toen we buitenom naar de eetzaal liepen merkte dat het hier ook een stuk frisser is,het zou vandaag zo'n 21 graden worden wel met zon.

Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt want we wilde naar Marco Island rijden dat is een eiland net beneden Naples tegen de Everglades aan .
Je komt het eiland via een brug binnen rijden en eigenlijk is er maar 1 weg naar het eind en dan moet je weer terug,maar wat een rijkdom hier alleen maar villa's en luxe apartementen en ik moet zeggen hier staat niet veel te koop.

Op de terugweg zagen we net voor Napels nog een nieuwe outlet met bekende winkels hier stonden er nog wel een paar leeg.
Toch maar even gaan kijken en een begin gemaakt om onze twee lege koffers te vullen.

Rond twee uur waren we weer terug bij ons hotel waar we nog even aan het zwembad zijn gaan zitten heerlijk in de zon.
Tegen 5 uur zijn we naar de pier gereden voor de zon te zien ondergaan,dat was ons door iedereen hier aangeraden voor mooie foto's.
Op de pier kreeg Cynthia nog een paar goede tips van iemand[naar we later achter kwamen was ze fotograaf] hoe je het toestel het beste kon instellen voor de ondergaande zon.

Daarna zijn we naar de foodcourt gereden bij de Mall vlak bij ons hotel en daar wat makkelijks gegeten met daarna voor mij nog een ijsje die ik toevallig zag staan en die mij bekend voorkwam [met dank aan Robert Jan /Mattrob]en hij smaakte goed.

Dit was de laatste dag hier morgen rijden we naar Kissimmee Club Cortille voor het volgende deel van de vakantie.

1. heerlijke dag daar ook weer vandaag. het is hier een stuk frisser, dus let daar morgenochtend mee op. zit nu echt met een dikke trui en vest dit blog te tikken
    tot morgen

2. Mooie zonsondergang, net als de rest van de foto's. Dat het hier IJZIG koud is, zullen jullie ondertussen ook wel weten...
    Geniet van je dagen ginds !
    Groetjes,

Hilde en co

3. Wat een prachtige foto's van de zonsondergang, dat is leuk opstaan voor ons. Heel veel plezier morgen richting Kissimmee .

4. De fotos worden met de dag mooier, geweldig !!

Ook wij zijn nu onderweg naar Kissimmee, dus zullen jullie ongetwijfeld gauw gaan tegenkomen !

Groetjes vanaf de lounge op Schiphol,
    Pieter en Petra "Penpe"

5. We zijn het met bovenstaande reacties eens, mooie foto's. Jullie hebben het goed naar jullie zin zo te zien. We wensen jullie een prettig verblijf toe hier in Florida.

6. Mooie foto's cynthia leuk he zo'n digitale spiegelreflex het is alleen wel een gesjouw vandaag neem ik mn compact mee.
    Ik ga vandaag naar Space Center en vanavond naar St Augustine (dan gaat de canon wwer mee hoor) Voor Theo ik heb een Jeep Patriot ik heb een foto op mn blog gezet. Richard Komt morgen aan toch?
    Ik zie jullie maandag, Cynthia we gaan woensdag heeeeel de dag winkelen

7. Prachtige foto's gemaakt, vooral de sunset met vogels!
    Veel plezier met het vervolg van de reis.

8. Eerst die prachtige foto's van de zonsondergang en dan .... Een chocolaterie dipped cone ! Heerlijk, nog 15 dagen en dan ik die ook weer nemen !