vrijdag 10 december 2010

Vrijdag 10 December

Bedankt voor alle reacties is altijd leuk om die als we net wakker zijn te lezen.
Voor de Fam Verkoelen-Roeland het adres is Princes Way in Kissimmee het is vlak achter de 192 en Club Cortile we reden per ongeluk de verkeerde kant heen en toen kwamen we er langs .

Vandaag vroeg eruit want we willen bijtijds in Island of adventure zijn, dus om kwart voor negen zitten we in de auto.
Daar aangekomen zien we richting parkeerplaats dat het knap druk is, we worden naar het bovendek toe gewezen daar de auto geparkeerd en richting de ingang gelopen.

Maar voor dat we bij de ingang zijn wil Cynthia eerst nog een foto maken we hadden de grote Canon thuis gelaten en de compact meegenomen,maar ze was vergeten het geheugenkaartje erin te doen dus geen foto's.
Ik heb met mijn mobiel nog wel een paar foto's gemaakt maar het kabeltje voor naar mijn laptop hebben we ook niet bij ons,dus vandaag moeten we het zonder foto's doen.
Aangekomen bij de ingang zien we dat iedereen in de richting van Island of adventure gaan en niemand naar Universal dus hebben we maar besloten om als eerste park Universal te doen wat ook beter uitkomt voor de foto's want van Harry Potter willen we wel foto's kunnen nemen.
Dus Island of adventure komt volgende week aan de beurt.

Binnen gekomen hebben we als eerste Jimmy Neutron en daarna Shrek gedaan waar we zo naarbinnen liepen.
En toen waren we bij de nieuwe attractie de Hollywood Rip Ride Rocket,nu had ik daar al een filmpje van gezien en ik vond hem knap heftig maar ik had mij voorgenomen als Richard er was geweest dat we erin gegaan waren, maar nu had ik toch mijn bedenkingen met dat recht omhoog gaan en recht naar beneden.
Ik heb dat eigenlijk nog nooit bij een rollercoaster gehad.[misschien dat ik ouder wordt]
Maarja toen Cynthia zei dat ze er ook wel inging kon ik er niet meer onderuit, we zaten precies in het voorste karretje, je krijgt 1 beugel om je middel wat ik ook al gek vond en dan kun je zelf je muziek uitzoeken.
Het rechtomhoog gaan is al gek, maar het recht naar beneden en daarna gelijk een looping met kurketrekker is knap heftig ook is de baan langer als ik dacht maar al met al een stevige rollercoaster.[Cynthia vond hem wel meevallen: de lefhebber]
Heftiger vind ik dan Kraken, Manta en de Sheikra.
Maar we hebben hem gedaan, daarna de rest van het park gedaan waarvan de Mummy [toch onze favoriet hier] twee keer want tegen half zes loop je zo overal in.
Om zes uur zijn we weer richting auto gegaan en naar huis gereden we blijven vanavond lekker een keer thuis eten,want we willen vanavond alle nieuwe spullen proberen in 1 koffer [die we leeg bij ons hadden] te krijgen en kijken of we nog veel over hebben want er moet eigenlijk nog meer bij.
Dus vandaag geen foto's en morgen gaan we naar Seaworld voor de avondkerstshow's.

Tot morgen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke dag, jammer van de foto's maar we weten ongeveer hoe het eruit ziet ;-)
    Met wat passen zal het kofferen wel lukken..... ?
    Heel veel plezier in Seaworld..

    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie durven wel hoor, soms even moed verzamelen maar dan gaan jullie er toch voor! De Kerstshow in seaworld vinden wij zelf altijd erg leuk en indrukwekkend, hopelijk genieten jullie er net zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer hoor,dat jullie alle achtbanen in durven, ik pas meestal op de spullen ;-))
    Veel plezier in Seaworld morgen.

    groet christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mummy was inderdaad mooi gemaakt. De achtbaan heb ik niet gedaan. Seaworld blijft een mooi park dus veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, onze naam staat in de blog :) Bedankt Cynthia, voor de info :)
    'k Ga snel verder (bij)lezen.
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat jullie een leuke dag hebben gehad en toch knap dat jullie in de Hollywood Rip Ride Rocket zijn geweest.
    Jammer van de foto's, maar dat was vervelender voor jullie dan voor ons.

    Geniet ze morgen in Seaworld.

    BeantwoordenVerwijderen