dinsdag 14 december 2010

Dinsdag 14 December

I ♥ Florida.
I ♥ shopping, dat was vandaag: shop till you drop.
Toen de zon op kwam waren de koeien weer aan het schuilen voor de kou en de wind.

Na een snelle ontbijt gingen wij vol goede moed naar de fitnesszaal maar dat was al goed bezet. Dan maar richting Outlet's. De 'garmin' hoeven wij niet meer in te stellen: Theo weet de weg al uit zijn hoofd. Tjeetje, wat een winkels en elke keer weer sta ik ervan te kwijlen: zoveel moois, zoveel keus, zoveel korting: geweldig.


Ik had gerekend dat Richard zijn spullen zou meenemen, maar wij hebben drie koffers en ik ben aardig geslaagd voor alle mijn wensen en kerstcadeautjes. Vooral die sweater van 'Tommy Hilfiger' totaal gevoerd met supersoft vlies die ik voor $38,99 heb gescoord is zooo zalig, jawel 't is hier nog steeds koud.(Bedankt voor de tip, PENPE :)
Het was zo koud dat Theo ook de winkels mee inging, maar na vijf uur had die er schoongenoeg van en zijn we teruggereden naar de condo. Met een heerlijk kop thee, de rest van Mickeys koekjes en mijn benen op twee kussens ben ik voor de tv lekker naar een DVD-film gaan kijken en Theo vertrok naar de fitnesszaal waar ik intussen geen trek meer in had.
's Avonds zijn wij bij 'Red Lobster' gaan dineren, ik ben dol op vis en volgens Theo krijgt hij hier de beste steak's.


Morgen staat op 't programma bij Universal Studios: Island of adventure, vooral Harry Potter en the Forbidden Journey wil ik zien en meemaken. Verder is dat voor ons de laatste dag voor de terugreis donderdag.

10 opmerkingen:

  1. Wat gaat het snel zeg, heel veel plezier in Universal.. En we hopen natuurlijk weer op machtige foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier in universal, het was mijn favoriete park!

    het eten ziet er om te kwijlen uit ...

    wat hebben jullie een hoop gekocht !! amai, we zijn jaloers hier :)

    veel plezier! geniet ten volle van de laatste dag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superdag. Shop till you drop, fijn toch al die spullen op het bed. Dat vest ziet er inderdaad heerlijk uit.
    Ben ook gek op eetfoto's, krijg direct heimwee. Heel veel plezier morgen bij Harry Potter, wij vonden het net of je op de filmset liep, echt fantastisch.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat snel als je plezier hebt. Eten ziet er weer heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er zeker zalig uit dat vest. tommy had hele leuke aanbieding in de sale ;-)
    have fun bij universal, dat gaat zeker weten lukkken
    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een forse buit, heerlijk dat shoppen. Dat vest ziet eruit om in te gaan wonen.
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vest zit idd heerlijk heb de zachtroze versie... al heeeeell vaak aangehad hier
    Shop till you drop is altijd leuk en heb ik ook nooit moeite mee.
    Heel veel plezier morgen en Harry is fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dagje shoppen, ik kan bijna niet wachten tot wij ook weer mogen.
    Geniet van de tijd die jullie nog hebben en heel veel plezier bij Harry Potter.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke shopdag hebben jullie gehad,daarvan kunnen wij ook altijd heel erg genieten.
    Jullie hebben nog een mooie dag in het vooruitzicht bij Harry Potter, hierover hoor je zeer enthousiaste reacties en zie je super mooie foto's.

    Veel plezier daar en wij zijn ook benieuwd naar jullie altijd mooie foto's.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zalige gilet van T Hilfiger ! Lekker warm, tof dat je dat daar hebt op de kop kunnen tikken.
    Goed geladen naar huis... gelukzakken :)
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen