maandag 29 november 2010

Zondag 28 November

Na een uur of vijf geslapen te hebben zijn we gaan ontbijten en daarna de spullen gepakt om te vertrekken naar Fort Lauderdale.
Het was mooi weer toen we weggingen zo'n 68 graden maar de temperatuur liep snel op naar 82 graden en hoe dichter we bij Fort Lauderdale kwamen kwam er soms ook bewolking met af en toe een stevig buitje.

Ik moet zeggen de GMC rijdt goed, hij lust een slokje maar met de benzineprijzen van hier zit ik daar niet mee.


Cynthia is er niet zo blij mee ze heeft het iedere keer over een trapleer met in en uitstappen.
Ze heeft vandaag voor het eerst foto's gemaakt met de nieuwe Canon dus ik ben benieuwd hoe ze er uit komen te zien.
Cynthia: ik doe mijn best, zie maar:



Vanmiddag wilden wij de cruiseterminal gaan bezichtigen maar de beveiliging is hier abnormaal, je kom er totaal niet door tot aan de haven, maar de wijken eromheen zijn ook het bekijken waard hoor, heel erg mooi ipv garages hebben zij hier onder de huizen gewoon een haven waar de jachten liggen.
Heerlijk gegeten bij Applebee's, Theo ging voor de fish & ships en ik voor een zalig biefstuk met garnalen, champignons en uien met rode aardappeltjes met een voorafje van caesarsalade, maar na twee glazen wijn en een jetlage ben ik bijna uitgeteld. Morgen gaan wij op natuurtocht avontuur.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig, ik zie het al helemaal voor me dat Cynthia aan het klimmen is. Ook voor Petra is het in- en uitstappen bij zo'n SUV altijd weer een klimpartij. En wat het benzineverbruik betreft, dat hoort echt bij zo'n auto van dat formaat en gezien de benzineprijs daar maakt het voor ons niet veel uit. Ook wij moesten in september met onze Tahoe om de 2 tot 3 dagen tanken en dan ging er voor zo'n $35 tot $50 in ;-)

    De foto's van de Canon zijn inderdaad prachtig dus we zijn benieuwd naar (nog) meer :-)

    Groetjes vanuit een fris (-3c) Rotterdam,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die GMC is erg fraai, ik zou ze een stukje mee willen rijden... Heerlijke bak voor de vakantie, en de kleur staat hem goed. Instappen gaat vanzelf makkelijker.... denk ik .. hoop ik LOL.

    Veel plezier ook met de camera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, in Nederland zou je met onze benzineprijzen, niet aan zo'n auto moeten denken, maar in de States is het leuk :-) Ook bij ons altijd het grote klimavontuur bij het in- en uitstappen.....

    De foto's met de nieuwe Canon zien er veel belovend uit, dus kom maar op met die mooie platen uit Florida. Dat gaat met een natuurtocht zeker lukken.

    Have fun !

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aankoop van de fotocamera lijkt me een goeie keuze geweest :) Wel wat meer ervan online plaatsen hé *lol*
    Toffe wagen, alleen de kleur.... 't zal wel snel een grijze (of zwarte ?) worden ginds *grin*
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's op het blog zetten loopt nog niet zo lekker vandaar dat het er nog maar zo weinig zijn maar dat gaat de komende dagen wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na een heenreis met behoorlijke "hobbels" nu eindelijk genieten.
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker relaxte dag hebben jullie gehad,was vast wel heerlijk na zo'n lange heenreis.
    Wat een SUPER auto hebben jullie,dat is het klimmen vast wel waard.
    Veel plezier nog verder en succes met het plaatsen vd foto's,ze zijn in ieder geval mooi.

    Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen